خلاص بعنا الحكايه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

| أغاني | أفلام | برامج | كل جديد | ترفيه |

2 مشترك

لا و يقولك يوم اليتيم

Broken Heart
    Broken Heart
    .:;ملوك الزيرو بويز ;:.

ذكر
    العمل/الترفيه : طالب لسه
    المزاج : كل يوم بحال

لا و يقولك يوم اليتيم Empty لا و يقولك يوم اليتيم

مُساهمة من طرف Broken Heart الأربعاء أبريل 02, 2008 1:47 am

لا و يقولك يوم اليتيم Untitl10
    فى حاجه مضايقاني اليومين دول اوى كل شويه الجامعات والمدارس على مستوى الجمهوريه يتحايلوا على الطالبه
    بحيله او افتكاسه جديده واليومين دول طالعيين بحيلة اليتيم ويقولك المدارس والجامعات بتقوم بواجب كبير والمدارس والجامعات تيجي اخر السنه تقولك احنا صرفنا 10 مليون جنيه مسهمات لحساب اليتيم يتخصموا على طول من الضرايب
    وهو اصلا واخدها من الطالبه الدوبل يعنى كده كده كسبان ومن ورا ايه وكمان اسمه بيساهم فى نجاح البلد بالشمال واليمين
    يعنى ينهب فلوس الطلبة وفلوس الحكومه ويقولوا بيخدم البلد وبيقاوم الفقر يسرقنا ويقولوا ده بيساعدنا
    الموضوع ده حرقني اوي اصلا بيحصل معايا ومعاكوا من غير متخدوا بالكم وبيحاولو يخدعونا لانهم شاطرين جدا فى الحوارات دي انا عن نفسي على قد ماقدر ممكن اعمل حاجه اساعد بيها اليتيم بس مش يضحكوا عليا وعلى الحكومه ويخدوا من ورانا لوس وهما يبقى كسبانين وفى ناس مش لاقيه تاكل اصلا وطبعا يجي بقى فى الاخر بعد ما اتخدعنا وهو كسب لانه مش دافع حاجه من جيبه الطلبه يدفعوا وهو يجيب حوالى 350 طفل من اليتمى ويأكلهوم ويشربوهم ويلبسهوم بحوالى عشره مليون جنيه كله تبرعات من الطلبه الغلابه طبعا دي حيله فى يوم زي ده
    انا مابقولش محدش يتبرع ومابقولش محدش يساعد يتيم
    لا نساعد بس بأيدك وتساعد بشيء عيني يعنى انت اللى تجيبه متدفعهوش فلوس
    عندك لبس مش محتاجه عندك شيء تقدر تقدمه اذا حتي هتدى فلوس تديها للتيم نفسه
    وانا حاسس انها لو مشيت من غير تبرعات طلبه مش هيبقى فى تبرعات للمدارس اصلا ولا للجامعات

ياريت تشركوني رايكم
    وتقولولى ايه الحل

انا مرضتش احدد اسامي مدارس وجامعات بس فعلا فى بعض المدارس عملتها لاقيتها مش مربحه بطلتها
    مع ان ده واجب على المدارس والجامعات اللى بتعلم اللى لازم تكون القدوه الحسن

عدل سابقا من قبل Zero Boyz King في السبت أبريل 19, 2008 5:07 pm عدل 1 مرات
    Broken Heart
    Broken Heart
    .:;ملوك الزيرو بويز ;:.

ذكر
    العمل/الترفيه : طالب لسه
    المزاج : كل يوم بحال

لا و يقولك يوم اليتيم Empty رد: لا و يقولك يوم اليتيم

مُساهمة من طرف Broken Heart الجمعة أبريل 04, 2008 4:59 am

خايفين تردوا ولا ايه
    فى ديمقراطيه عندنا ياشباب
    Lolo
    فريق زيرو بويز

لا و يقولك يوم اليتيم Empty رد: لا و يقولك يوم اليتيم

مُساهمة من طرف Lolo الجمعة يوليو 18, 2008 3:08 pm

sa7 klamak ya youssef.. f3lan by7sal le kol el nas mn '3er ma ya5do balhom..ya3ni ragel bysht'3l 3shan yesreef 3ala beat w 3yal.. a5erha bykono ma5deen mno almost kol el mortab bta3o.. w mesh by3melo beh 7aga... by2olo 3shan nsa3eed w 7agat keda.. bs mesh by7sal 7aga ..ana 3n nfsy mesh shyfa t'3yor fel balad at all.. ana sa7e7 mesh 3ysha fe Egypt ..be lma bnzel .. every summer.. mesh bshoof ana diffrenece ..bel 3ks el 7al byb2a aswa2 mn el youm wel tany..

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 1:17 am