| أغاني | أفلام | برامج | كل جديد | ترفيه |


    يعني ايه الصداقه

    شاطر
    avatar
    Miky
    .:;ملوك الزيرو بويز ;:.

    ذكر
    عدد الرسائل : 384
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : حب البنات
    تاريخ التسجيل : 22/03/2008

    يعني ايه الصداقه

    مُساهمة من طرف Miky في الجمعة أغسطس 08, 2008 4:11 pm


    الصداقه

    كنز لا يفنى

    الصداقه

    كنز بلا حدود

    كنز يجعلك غنى

    كنز تفتخر به

    كنز من كنوز الدنيا

    ولكن انتظر

    هل انت واثق من انها

    صداقة حقيقية

    صداقه ستفيدك

    صداقه ستستفيد منها

    صداقة ستظل معك طوال العمر

    ولكن ان لم تكن كذلك

    فما فائدتها

    ما جديتها بالنسبة لك

    هل سوف تفيدك

    بالطبع سيستفيد الاخر

    لانه محتاج

    وربما يكون لا محتاج

    اننى اريد ان اصل الى نقطة ما

    ماذا تفعل لو علمت ان الجانب الاخر يغشك

    الجانب الاخر يسىء اليك

    والمرء على دين خليله

    اذن ..................

    ماذا استفدت من صديقك؟؟؟؟



    _________________

    اللى باعك ياقلبى بيعه بيعه ولاتندم عليه

    ولا حتى يوم تفكر لوفكرت هتاخد ايه

    مش عايزينه تانى يرجع مش عايزين نحس بيه

    ماحنا خلاص ياقلبى نسينا حتى البعد خدنا عليه


    avatar
    Broken Heart
    .:;ملوك الزيرو بويز ;:.

    ذكر
    عدد الرسائل : 353
    العمل/الترفيه : طالب لسه
    المزاج : كل يوم بحال
    تاريخ التسجيل : 22/03/2008

    رد: يعني ايه الصداقه

    مُساهمة من طرف Broken Heart في السبت أغسطس 23, 2008 3:12 pm

    ولا حاجه مستفدتش حاجه
    كله بتاع مصلحته
    الصحاب بقت رغايه رغي نسوااان تلاقيهم ينموا عليك
    وقدامك يعملوا فيها الملايكه اللي عالارض
    وبعدين لو تسمع يامايكي عن المثل اللي بيقول
    ضربني وبكي وسبقني واشتكي
    يعنى يعمل العامله ويخرب الدنيا وفى الاخر يرميها عليك
    محدش صاحب دلوقتي
    وبعدين مسمعتش انا الصداقه ماتت وعملنلها عزاء فى ميدان التحرير بكره
    مش عايز حد يعيطلى هنا
    من الاخر كلمة صداقه دي معناها مش موجود
    معناها انك تبقى كداب وتخدع الكل وتضحك عالكل وفى الاخر صدقني كلهم هيضيعو وانت اللى هتكسب بس خليك فى الشر لو بيت كويس وغلبان هيدسوك
    صداقه يبقى خليك شرير


    _________________




    قال فاكرينيك بتحبيني ومابنا حكاية .. ماهو شايفينك
    جايه معايا .. ورايحه معايا
    مش فاهمنا .. ماهو لوبنا حكاية هنحكي
    كل مانضحك على نظارتهم .. قلبي بيبكي
    ايوه بحبك .. بس مخبي الهوا جوايا

    - A M R -- D I A B -




      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء نوفمبر 21, 2018 7:16 am