خلاص بعنا الحكايه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

| أغاني | أفلام | برامج | كل جديد | ترفيه |

5 مشترك

ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد

go love
    go love
    فريق زيرو بويز

ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد Empty ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد

مُساهمة من طرف go love الثلاثاء مايو 13, 2008 5:09 am

يا شباب يا شبات
    ممكن
    متقلقوش ومتيئسوش وياريت متزهقوش
    دة ربنا ربنا خلق الدنيا فى 6 ايام كان ممكن يبنيها فى فنتو ثانيا بس بناها فى 6 ايام عشان يعلمنا ان لكل شئ تحت السما وقت
    وكل حاجة لازم تاخد وقتها الشغل الجامد ميجيش غير من شباب جامد زينا وزيك يا استاذة رونا كل ما فى الموضوع اننا ورانا شغل مش زى ناس...............!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
    وغير كدة وكدة المنتدى لسة جديد المفروض على كل عضو فينا يعمل اقصى ما فى وسعة ان يضيف لينا فى المنتدى صديق عشان منتدانا يكبر بينا احنا ونكون بجد اجمد شباب فيكى يابلدى

بجد عيزكم تصبرو ووووووووو لو صبر القاتل على المقتول كان اية ....................جوبو يشطرين

GO LOVE
    رونا
    رونا
    فريق زيرو بويز

ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد Empty رد: ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد

مُساهمة من طرف رونا الثلاثاء مايو 13, 2008 2:37 pm

بجد انت عندك حق انا معاك
    بس مش نعقد نستنا الفرج بس لازم نشتغل و نتحرك و كل واحد يعمل لا يقدر عليه
    بس سامحوني انا مش هقدر اعمل حاجات كتير عشان الامتحانات بس علي هحاول
    و كل واحد فينا يثحاول
    مرسي ليك يا go love
    Taky
    Taky
    .:;ملوك الزيرو بويز ;:.

ذكر
    العمل/الترفيه : كورة
    المزاج : عالى

ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد Empty رد: ردا لكل عضو هنا فى المنتدى الجااااااااااااااااااااااااامد

مُساهمة من طرف Taky الأربعاء مايو 14, 2008 10:14 am

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــــس اووى انا بقى معاكم فى الموضوع دة
    وانا شايف
    كلو يعمل موضيع علشان المنتدى دة مش بتاعى انا
    ولا بتاع
    Broken Heart
    ولا بتاع Miky
    المنتدى دة بتاعنا كلنا بتاع كل واحد داخل المنتدى
    ونفسى المنتدى دة يكبر
    وشكرا

اخوكم
    king تـــــــــــــــــــــــــــــــــــاكى afro
    الســـندريــــلا
    فريق زيرو بويز

مُساهمة من طرف الســـندريــــلا الإثنين يونيو 23, 2008 1:34 am

وانا كمان معاكوا وفعلا لازم نعمل حاجة بس بصراحة خبرتى فى المنتديات والحاجات دى قليلة بس ممكن اتعلم منكوا بس اللى اقدر عليه لحد ما اتعلم انى هعرف اكبر قدر ممكن من اصحابى اللى بحبهم عن الموقع الجميل ده ويا ريت بينا مش يكون ناقصة حاجة بعد كده
    المستر جاك
    فريق زيرو بويز

مُساهمة من طرف المستر جاك الأربعاء يوليو 09, 2008 8:51 pm

المنتدة لازم يكون فيه حاجه جدبده وانا معاكم فى اى حاجه تطلبوها منى الى حد الما وياريت تسمحونى فى المشركه معاكم من اخوكم جاك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 11:18 am